Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Wednesday, February 22, 2012

sampai kapan..?

Assalamualaikum w.b.t

Sem 3 dah bermula.. Walau ape pon yg berlaku, hidup mesti diteruskan.. Walau aku takde semangat, perjuangan aku perlu diteruskan. Alhamdulillah, selesai sudah exam speaking utk MUET. gile neves weyh kat dalam bilik tu. Habis beterabur apa yg aku cakap. 

Jujur aku cakap, apa yg dah berlaku banyak mempengaruhi tingkah laku waktu sem 3 nie. Bukan aku tak nak lupakan, tapi aku perlukan masa. Aku takde kekuatan yg cukup. Aku lemah. Hidup aku pon mcm dah orang gila kekadang. Ada masa aku nangis sendirian, then aku pujuk diri aku balik. Aku hepy kejap then aku nangis pulak.. Bengong jer kan.. Tapi tu lah hakikatnye.. Perpisahan yg kali ni sgt memberi effect yg teruk kat aku. Kalau dulu waktu aku kecewa dengan first love, aku tak rasa sesakit mcm apa yg aku alami sekarang. Mungkin sebab masa tu aku tak berapa nak matang lagi. 

Kawan2 aku ade la jugak yg bagi semangat kat aku. Sometimes aku kena gak marah terutama dengan si linda. Aku tak kisah dia marah aku. Dia marah aku untuk kebaikan aku jugak. Tapi nak buat camane, hati aku ni tak sekeras macam hati dia. Tiap2 hari aku menanggung rindu dekat zz. Aku selalu terkenang saat2 mase aku ngn dia waktu sem 2 dulu. Tiap2 malam kami mesti habiskan masa sama2 dekat fb ber-IM. Tapi sekarang tak lagi dah :'(

Bila aku nampak dy on9, 1000 pengharapan aku harap dia akn IM aku.. tapi hampa. Aku menunggu mcm org bodoh. Aku mmg bodoh pon kan. ARGHHHHHHH... aku tak taw ape dah jadi kat diri aku.
mane hilangnya diri aku yg dulu.. sampai bila aku nak jadi macam nie? aku pon takde jawapan utk tu.. SESUNGGUHNYA PERPISAHAN ITU AMAT MENYAKITKAN DAN MELUKAKAN..

satu jer yg aku harapkan, semoga zz sentiasa bahagia dan ceria menghadapi hari2 yg mendatang. semoga ALLAH s.w.t membukakn pintu hati dia untuk berubah. seriously, aku rindukan zuhairi sgt2 :'(

No comments:

Post a Comment