Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Monday, February 13, 2012

itu semua takdir

Assalamualaikum w.b.t..

Mungkin ini entry terakhir aku yg mnceritakan kisah aku dan zz. mungkin. kalau ade lagi lepas nie aku x pasti. 
Semuanya dah berakhir kini. Kalau sebelum ni aku masih boleh bertahan sebab zz still buat 'in a relationship' lg dengan aku. Dan aku masih mampu tersenyum.. tapi kini semua tu dah takde. takde...

Aku kecewa dan sedih dgn perpisahan ni. Sungguh aku tak sangke mcm ni pengakhiran cerita aku. 4 bulan jer bertahan. Salah aku ker? Yup, mungkin salah aku. Buta menilai cinta. Dan mungkin salah zz sebab dia yg mula bg harapan dekat aku.. Kalau dia tak mulakan dulu, aku tak kan rase ape yg aku alami kini. hurmmm

Hari nie, aku hepi sesangat2 sebab akhirnye aku mmpu gak beli new handphone gune duit aku keje sendiri. Mak and abah bawak aku g greentown mall kat ipoh. Nak taw tak aku beli nset ape? Aku beli belackbeghi. ye, BB.. dan nak taw tak nape aku beli bb?? semua nya sebb zz.. aku beli bb sebab zz penah suruh aku beli dulu. last2 aku beli jugak.. semata2 sebab zz T__T

Tapi biler sampai rumah, aku tak sangke semuanya berubah. Bile aku bukak fb zz, dah xde relationship kat wall dy. and aku bukak fb aku, dah xde jugak.. hurmm,, dy yg delete.. Hati aku jadi sebak sgt time tu. Nak menangis pon dah tak boleh, sebab aku dah terlalu byk menangis. Bodoh kan aku, menangis jer.. sedangkan mungkin dy sikit pown tak rase sedih.

Aku rase sia2 usaha aku slame nie. Aku keje ngn mak semata2 nak beli bb tu. Aku hiraukan penat lelah sume tu. Alih2 bila aku dah beli bb, mcm ni jadi nye.. Ya ALLAH.. peritnya aku rase :'(

Aku tengah cuba untuk bangkit melawan rasa kekecewaan dalam hati nie. Aku harap sgt2 kawan2 aku dapat bantu aku. Aku tak kan ceritakan hal ni kat mak especially. Aku taknak mak sedih dan risaukan aku. Aku nak bina hidup aku yg baru. Aku nak cari balik diri aku yang hilang. 

Tentang zz, aku tak kan berdendam dengan dia. Sikit pon tak. Dia pernah buat aku bahagia satu mase dulu. Aku hargai sesangat. Thanks a lot awak. Aku cuma berharap satu hari nanti dia akan jumpe seseorg yg boleh bukak pintu hati dy dan buat dy bahagia. Mungkin aku bukan untuk dia. Cukup la aku tengok dia bahagia, mingkin tu la kebahagiaan buat aku. Cinta tak semestinya memiliki.. 

ni ade lagu untuk awak zz :



saya hargai sangat2 kedatangan awak dlm hidup saye slame 4 bulan nie. tenkiu sebab pernah mewarnai hidup dan hari-2 sy slama nie.. Actually, saya rindukan awak sangatttttt sangatttt.. terlalu rindu :'(

Assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment