Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Saturday, April 6, 2013

Anjakan Paradigma #2013

Assalamualaikum..

Bismillah.. lama benar saya xupdate belog ni kan. Niat hati nak delete je tapi xmenyempat pulak kan. So hampir setahun tak menulis.. Banyak perkara yg berlaku. Pengalaman yg lalu lebih membuatkan diri saya menjadi lebih matang untuk masa hadapan. Ehem. Heh. 

Sepertimana post2 sebelum ni, nampak sgt ketidakmAtangan saya di situ. Nampak sgt betapa mudahnya menilai kasih syg seorg manusia yg hanya 'fake'. ahah. ASDFGHJK -,- Namun, waktu berjalan, hari berlalu, bulan bertukar, tahun berganti..sy rasa sy dah boleh pulih semula dari kekecewaan masa lalu. never look back. Kalau kita kenang masa lalu, tak ada kebahagiaan yang akan kita dapat melainkan hati yg hancur ibarat dirobek2 dengan pisau belati. 

Alhamdulillah sy berjaya bangun semula dan berjaya sambung pengajIan ke peringkat ijazah sarjana muda :) Terima Kasih YA ALLAH :)
 Terima kasih jugak buat kawan2 yg sntiasa ada di sisi dan sntiasa moral up sy untuk bangun semula :)

Glad to know all of you guys :D

Kesimpulannya disini, jangan terlalu kecewa dgn perkara yg telah berlaku. Kadang2 mungkin sukar untuk kita terima sesuatu perkara tu, tapi sebaik2 perancangan kita, Allah S.W.T lebih baik merancang. Terima apa yg berlaku dengan hati yg terbuka dan cuba positifkan fikiran. Ada kebaikan di sebalik apa yg jadi. Skrg saya dah sedar. Allah s.w.t dah tunjukkan jalan yg benar buat saya. Terima Kasih sekali lagi YA ALLAH :)



saya share kan sikit gambar2 saya bersama mereka yang tersayang :')
my beloved family :*
kawankawan #schoolmates

my girlfren :p
bfff ever after :')


part time kat GSC Midvalley masa sem 3 asasi :)

part of my gegel fren :)
jomheboh @ bukit jalil :D

crazy with her at jalan tar hee
me = 20 years :'D


pic yg paling terbaru waktu kayuhan patriotik @ putrajaya 3/4/2013..



Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bernyawa dan bertemu dgn mereka2  yg disayangi.

Sekian,

Lots of Love

-Anys Azira-






No comments:

Post a Comment