Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Saturday, February 4, 2012

first date *.*

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni aku menulis skali lagi setelah lame aku x update. Now, aku tengah cuti sem. Sedar tak sedar lagi brape hari jer nak kene balik u dah. Kembali menjadi student dan menghadap buku2. Ohhh tidakkk.
Dan sedar tak sedar jugak, exam MUET aku jugak semakin hampir. Aku lansung tak buat apa2 preparation lagi.. -____-

JUMAAT, 3/2/2012

Hari ni si dia balik manjung.. ngeeee hepy jer rase. Sebenarnya kami plan nak keluar hari sabtu. Terpaksa tukar plan sebab dia nak pegi ipoh. Seriously sampai saat aku menulis entry ni aku masih rase mcm kat awang-awangan lagi.  Dalam kul 8 lebih, dia dtg pick up aku kat rumah. Mase tu kn, perasaan aku bercampur baur. Neves, segan, hepy, sume nye ade... Ye lar, aku dah lame tak kelua berdua macam nie.
Mujur mak and abah bagi kebenaran aku keluar. And deme tahu aku keluar dengan dia. Fuhhh lega.

First skali, dia bawak aku pegi makan kat Azmi Tomyam. Dah lame kot aku tak pegi situ. Teringat zaman kecik2 dulu. huhuhuh..Bihun bandung and tea ais for him. Aku pulak oder nasi goreng thai n tea o ais limau. Dari pagi tak makan kot. Mase tgh tggu makanan nak sampai, aku byk diam jer. Dalam hati rase mcm nak bersembang jer, tapi tak taw la nape suare tak leh keluar. haishh tah ape2 jer. Dan dia pulak, boleh lagi IM kat depan aku. Mmber skola kate nye.. Ya ALLAH, seriously aku jeles time tu. Tapi aku diamkan jer.

Lepas mknn sampai, dia bace doa and kami pon makangg... After that, dia tinggalkan aku kat situ kejap sbb dia nak pegi isi minyak. Duduk la aku termangu sorang2 kat situ for a few minutes. Tak banayk benda yg kitorang sembang. Dia pon macam tak sihat. Sejuk jer tangan.  Lepas abes makan, dia bawak aku pusing2 Marina and Lumut. Masa kat Marina tu, boleh pulak dia pegi jumpe mmber dia. Seriously aku malu betul time tu. Nasib baik dia turunkan aku jauh sikit sblum dia jumpe mmber dia. 

Aery bawak motor sgt laju. Nak melayang jer rase duduk kat belakang tu. Tapi rase best pulak. hehehehe.. Sebenarnya kan, aku nak ajak dia pegi sembang2 kat Marina tu. Dah lame kan tak sembang. Tapi dia risaukan keselamatan motor dia, so aku tak leh nak cakap ape la.. Bersyukur la dapat jumpe pon. Sebelum pukul 10, aku dah slamat sampai kat umah.

Then, bila dah ada kat umah kan.. tiba2 dapat call dari abah. Dia cakap deme sume dah ade kat marina nak jumpe and kenal2 ngan aery. terkejut beruk aku time tu. Baik betul angin deme malam ni kan.. heeee. tapi terlambat. takde rezeki deme nak jumpe. 

Aku rase x larat gile lepas balik. After solat isyak, aku tidor kejap. Tapi fikiran aku masih tak dpat lupekan ape yg aku dah lalui. Asyik teringatkan dia jer. Nak tdor pon x lena. Haish.. sah dapat penyakit angau dah nie. ngeeeee. Mungkin mcm nie la kot perasaan org yg first date kan. Aku terjaga dari tidur  dan terus taak dapat nak lelap lagi. Then, aku tulis entry nie..

Ape2 pon, sy nak ucapkan thankss sesangat kat awok sbb bawak sy keluar hari ni. Sy nak awk yg taw yg sy syg sesangat sangat kat awok. Takde yang lain. Awok jer. Sy harap hubungan kite dapat kekal hingge akhirnya. Amin.. I really miss you right now, Zuhairi :(


No comments:

Post a Comment