Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Sunday, January 22, 2012

sedih dan seronok :D

Assalamualaikum w.b.t 

jam dah hampir pukul 2 pagi. Tapi aku tak leh tidur lagi. Hari ni aku tak keje. Aku keluar dgn nad and pokda pergi beli buku, padahal beli novel. heeee :p So aku ingat waktu malamnye rancang nak lepak kat marina island tp tak jadi sebab hujan. Lagipon aku tak ckp kat dy pown yg aku nak jumpe kat Marina. Takde rezeki nak jumpe.. huuuuu. Sedih gak rase sbnarnye.

Seriously aku jadi tak tentu arah kat umah. Buat ape sume tak kene. Bosan giler2. Then, aku online fb. Bile on9 jer, dy pown tgh online. Pastu IM IM. Tetbe dy ckp nk dtg uma. Aku ngat dy memaen. Aku pon saje ckp, "kalau berani dtg larh", hehehe berani giler aku, padahal dalam hati mmg cuak habis. Tapi aku dah ckp wawal kat abah yg ade mmber nk dtg bg barang. ngeeeee :D

Lepas tuu kan... dy dtg betul2.. hah tekejut gak sebnrnye.. mcm x sangke jer.. huhuhu.. mase dy dtg tu kan, dalam hati.. hanye ALLAH SWT je yg taw mcm mne hepy nye aku.. Rase mcm nak jerit2 jer.. Dy bagi aku limau. Kitorang makan limau sesame.. hehehe.. Bestnye time tu. Pastu sembang2 mcm2 hal.. Actually aku gementar gak bila dy betul2 ade depan mata aku. First time kot jupe face to face. Mmg gile larh. Dah la mase tu nak dekat2 pukul 12 mlm dah.. giler2.. hahaaha..

Cukup la sampai sini. Yg laen2 tu biar terpahat dlm memori aku jer. ngeeee.. aku hepy sesangat malam nie.. tengs zz <3 :]

iloveyousomuch.

No comments:

Post a Comment