Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Thursday, January 19, 2012

hambar .

Assalamualaikum w.b.t

Cuti sebulan kat rumah benar2 buat aku bosan. Org yg aku jumpe sume ckp, "oh, seronoklah" , "bestlah" and mcm2 lagi. Itu mungkin deme yg rase, tp tak bagi aku. Kalau boleh aku nak cepatkan mase sebulan nie.. hurmmmm T.T . Sebenarnya aku ada sikit masalah skarang nie. Tapi aku tak leh nak citerkan kat sini. Tak semua perkara boleh aku luahkan.

Kenapa aku cakap hambar? Hurmmm mmg hambar. Lately, sejak aku cuti ni kan, relationship aku dgn zz dah makin hambar. Dah tak mcm sebelum ni. Aku pon x boleh nak online awal2 skarang nie. Tiap2 mlm aku kene tlg mak kat kedai. Pukul 11 baru aku balik. Bila aku online, dpt IM kejap je. Pastu dia ngantuk, tinggal la aku sorang2.. hurmmm :'(

Bila dah masuk tahun 2012, aku berazam nak kawal tahap jeles aku. Alhamdulillah setakat ni terkawal lagi. Tapi kdg2 perbuatan dia betul2 menguji tahap kesabaran aku. Aku cuba untuk bersabar selagi boleh. Semalam dia buat status kat fb,


hmmm . dia dah tawar ati ngan aku eh?? Aku nak tnye dy, tp x sempat sbb smlm dy tido awal :(
Aku harap hbungan aku dengan dy akan kembali pulih mcm dulu dengan izin Allah SWT. amin


No comments:

Post a Comment