Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Tuesday, January 17, 2012

semester break starts !

Assalamualaikum w.b.t

haip... Alhamdulillah, akhirnya final exam sem II dah tamat. yeayyyy !! hepy gler rase. skarang ni aku tgh bdebar2 tggu result. gulp.. cuak den... Okay lets me story mory..
Actually exam habis 13.01.2012 ari tu.. tapi aku terupdate lewat.. busy :p . Aku balik uma ari sabtu lepas, sedih sgt sbb plan nak jumpe dy terpaksa dibatalkan :( Bile da sampai manjung kan, aku rase boring sgt2.. tak taw nak buat ape sbb mmber2 aku mne bstart cuti lg.. haishhh... 

Dah cuti nie kan, aku mmg berazam dari dkat u lg yg aku nk keje ngn mak. Aku nak kumpul duit utk mncapai impian ku yg satu itu.. Impian ape? heheeh nanti aku bgtaw yep... Aku jgak berazam nak mngurangkan berat badan yg terlebih lemak nie. hoho. mudah mudahan dipermudahkan urusan, amin :)
malu laa, sume org tegur pasal perubahan drastik nie... tu la, padan muke aku.. kat u asyik makan je tak brenti.. hurmmm...

cukup pasal tu. Actually, aku nk simpan duit nk beli handphone idaman aku..
SONY XPERIA ARC S


fuhhh, aku betul2 dah jatuh cinta dgn hnset tu.. Lagi2 bila bull dah pakai, arghh brtmbah2 jeles aku tgk.. nak jugak !!! hehehe
ade warne pink pulak tu... walao :D

arc s, wait for me ye syg.. one day i will get you.. ngeee.
byk lagi keje umah yg tak siap. gtg. see you soon. byebyebye :D

No comments:

Post a Comment