Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Monday, January 2, 2012

2012 : pengalaman mematangkan kita :)

Assalamualaikum ..

jam dah pukul 10.55 pm masa aku tgh taip entry nie tapi masih tak terlewat kan kalo aku nak wish hepi new year 2012 :)

aku tak keluar memana pon semalam sbb aku tak suka sesak2 dan benci tgk muda mudi peluk2 sana sini. haishh. juz pegi pasar mlm sg besi shoping makanan. hehehe.. pejam celik pejam celik, sekejap je dah masuk 2012 kan. banyak betul kenangan yg best2 masa 2011.. rindu :D

so, bila dah masuk 2012 umur aku pon dah mningkat. dah 19 pon skarang.. ohhh, dah boleh kawen ke? hehe. gatal tetiba. aku harap apa yang aku harapkan pada tahun 2012 nie akan tercapai dengan jayanya. amin.. 

lusa aku dah start final exam sem 2.. seriously aku x ready lansung nak exam. apa yg aku study pon tak masuk dalam kepala otak. ish teruk betul. okaylah, gtg. aku nak sambung political science yg sumpah memboringkan tuh.. gudbai :D





No comments:

Post a Comment