Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Monday, December 26, 2011

double chin.

Assalamualaikum .

sekarang ni aku ada kat rumah depan tv dan sedang menggunakan line intenet yg di'curi' drpd jiran2 rumahku.. tengs a lot jiran. hoho, xsangke last2 dpt jugak aku pecah masuk security key dy.. ngeee :D

okey mukadimah lari dari tajuk. nak taww tak, aku balik bercuti kat rumah nie kan...
ramai sgt yg tegur pasal perubahan fizikal aku.. ohemjayy :O
ari jumaat mase aku sampai kedai, fahmi dtg kedai.. dy tanye.. "kenapa anis gemuk??". mula2 aku biarkan je. then dtg pulak kak ida.. dy ckp... "lain nya anis... dagu smpai2 dah berlapik2.. muke dah kembang...bla..bla..bla...". start dari tu aku dah mula risauu.. smpai la keesokan hari nya kawan2 mak aku and spupu2 tegur mende yg sama jugak..


arghhh i hate double chin. aku taw aku la punce sume ni tejadi. mak ckp aku jd mcm nie sebab aku kuat tido. yeah, i admit it. aku taw tiap2 ptg kat bilik aku byk habiskan masa dgn tido, tak buat exercise, tak oergi joging.. senaman atas katil je byk.. isk isk.. n then sejak kebelakangn nie nafsu makan aku semakin bertambah2 lagi2 bila aku tension. faktor lainnye sebab aku terdorong tgk kawan2 aku makan mcm2 yg sedap.. ezahh, kau mentor aku. hehe.

aku dah jarang makan coklat, tapi aku byk mkn makann ringan. maybe sebab tu aku gemuk. ohh malunye.. aku nak kurus balik !!!!

*pic terbaru aku seminggu lepas.. seriusly gemuk >.<


sekarang nie, aku dah tekad bile aku jejak je kakai kat upnm nanti.. aku nak kurangkan makan... kurangkan tidor dan bykkan exercise. tadi kan aku dah try google2 pasal exercise yg simple2 yg aku boleh pratikkan.



aku akan pratikkan exercise nie hari2. insya-ALLAH :)



stakat nie saje okay. bye2 :D


No comments:

Post a Comment