Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Friday, December 16, 2011

fed up and give up.

Assalamualaikum..

hye all readers. sejak akhir2 nie emosi aku sgt down. byk bende yg berlaku dlm hidup aku.
kdg2 aku rase fed up and give up sgt2. aku tensen dgn life aku kat sini. nak belajar pon mcm takda semangat. dugaan demi degaan dtg, aku x pernah mengeluh sbb aku taw ALLAH s.w.t hnye nak menguji aku, cuma kadang2 aku rase give up nk lalui semua nie.

hidup kat sini mmg byk cabaran. sesape yg pernah dan sedang belajar mesti akan lalui masalah nie. terutame masalah kewangan. kan kan kan? arghh aku tensen gile pikir pasal duit. kadang2 nak mamam pon takde duit. sob sob. segan nak mintak kat mak n abah. haishh kalo tak mintak kat deme nak mintak kat sape lagi kan. aigoooo.. entahla, bila pikir pasal fulus ni sampai bila2 pon tak kan selesai. mujur aku ade kawan yg sntiasa bantu waktu aku sesah.. i love you frens.
ezah and trah yg slalu mndgr bila aku ada problem.. i love you ;)


nad.. besfren aku dunia akhirat.. susah snang slalu ngn aku.. aku syg ko nad :')

linda a.k.a cik kembang yg byk bg aku nasihat. syg ko jugak linda.. :p

zulai.. wlau dah x sama bilik.. salu share prob sesama ngn aku :D

AND LAST BUT NOT LEAST

dia yg buat aku kdg2 jadi x betul.. sy syg awk taw <3


then seterusnya.. yg ni mesti majoriti pernah lalui.. maslah ngn beloved korang .. betul tak betul tak ?
org tua2 slalu pesan jgn bercinta masa tgh belajar... mak aku pon ade pesan mcm tu.. tp apa leh buat.. perasaan tu mmg xleh nak kawal dlm diri terutame utk teenagers yg sedang mningkat dewase mcm aku nie.. ecehhh.. betul la ape yg aku ckp tu. masing2 mesti ade naluri utk menyayangi dan disayangi. cuma kadang2 bila masalah ngn si dia dtg..boleh buat aku jadi x betul... mcm2 menda yg aku pikir... alahai..
betape x kuatnye mental aku.. girls are complicated. suke berfikir lebih2 wlaupun mnde yg remeh temeh.. aku pon x terkecuali.. sengal je kan.. padahal mende tu x de la berat mne pon..ish2.. ape la..

emm skarang nie, aku dah x terpikir utk main2 dah dlm stiap prkare yg aku buat. buang mase je main2 nie. andainya ada jodoh aku dgn dia.. aku terima.. kalo dia bukan jodoh aku..aku redha :)

setakat ni je yg mampu aku tulis.. lega sgt bila dah luahkan ape yg aku pendam ~
tengs :D

No comments:

Post a Comment