Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Tuesday, December 20, 2011

Best Night Ever :)

Assalamualaikum syg2 ku sekalian..
 ngeee...

hari  ni kan... kan.. kan... aku hepi sgt2.. nak taw x nape?
sebab nye kan...kan..kan... aku dpt cakap lame sgt2 ngn dy ari ni.. semalam isnin,(19/12/2012) aku xde klas lansung. serius boring.. smpai la ke malam aku bosan gile2.
aku tunggu zz on9 tp dy x on9 pon... sedih je ase memule.. then, tetbe dy kol aku..hikhik.. hepy je ase.. ingatkan dy nak kol kejap je.. sembang pnye sembang.. ade la nak dekat 2 jam lebih dy kol aku.. ngeeee :D

byk mende yg kitorang sembang.. ape yg aku pendamkan pon aku luah jugak td.. and skarang nie aku rase tenang je.. tenang setenang tenangnye.. 

awakk, tenkiu taw utk malam nie . sy hargai sgt2... sy syg awk sgt2 taw..hehehe... i love you zz :) <3

*snapshot from skype.. hehehe :D


No comments:

Post a Comment