Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Monday, November 28, 2011

a day to remember :)

Assalamualaikum w.b.t..

hyeee .. saat aku tulis entry nih.. aku rase hepyy sgt.. hilang semua tension2 aku seminggu lepas. 
ahad, 27/11/2011..
aku, ezah, trah, nani, bull, amoi, mamu, mat ganja, sn sarah.. keluar p midvalley. aku memule rase mcm tak sonok g mid sebab bosan kan.. rupe2 nye betul ckp kakak aku, kalo pegi mid dgn geng yg sekepale mmg best. and yeah.. mmg best sgt hari nie. full of joyness.

kitorang pegi main bowling, tgk movie, makan2 and sembang.(kutuk org sbnarnye) hehe..
bull and the gang yg belanja kitorang. mula2 aku mcm segan jugak nk main boling.. lpas dah boleh ikut rentak kpale deme, mmg syok habes la.. hehe

lepas makan2 membesarkan peyut, kitorang g tgk HAPPY FEET 2.. not bad la cter tu walaupun cter kartun.. byk gak pengajaran yg terselit sbnrnye dlm cerita tu..   comel sgt penguin yg name eric tu.. kalau la ade patung eric tu, dah lame aku beli.. ngeee..

lastly, bull and ther gang nk ajak kitorang p karok kat the garden.. tp bapak la.. 1 kepale rm 60. uishh mumbazir2.. dah plan tu x jadi, so kami decide nak lepak2 je kat food court the garden. kat situ la tmpat kami ' sembang' hehe..  oke lah, act aku dah penat sgt nie..

ni antare pic2 yg smpat aku ambik..
















sekian.. wasalam :)

No comments:

Post a Comment