Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Friday, November 4, 2011

bengang. grrrr --''

Assalamualaikum,

hari ni aku nak luahkan sikit pasal kebengangan yg melanda kat diri aku.
sepatutnya kan mlm ni pukul 10.30 mlm aku dah dpt balik mjg. tp dsebabkan kadet boleh keluar esok, aku xdpt balik mlm ni weyy.. wuuu T___T

oke let me storyy moryy,
ahad lepas, swaktu aku nmgn trah berjalan2 kat TS, zulfaqar si kawan trah ni bgtaw kat aku yg tiket nk balik manjung byk dah habis. so aku ni dgn risaunye terus tepon kakak, tp dia tak angkat :(
then, aku msg fazrul tnya dia kt mana , and on that time dia mmg ada kat pudu. aku pon suruh la dy beli tiket utk aku ngn kakak. dia beli. 4.11.2011, manjung, 10.30 mlm, arwana.

selang bbrpa hari lpas tu, aku pon dgr ura2 yg budak2 kadet x dpt balik hari jumaat. hari sabtu baru boleh keluar. arrrghh, shit! sakit hati weyy. 
so tadi aku ngan trah pegi lah kat pudu nak tukar tiket utk balik esok (sabtu, 5.11.11). smpai2 kat sane, akak kaunter tu ckp, nak tukar x boleh.. nak jual balik je boleh, dengan syarat harga tiket tu separuh harga.. arghhh! sakit gile hati, tp nak wat cane kan.. redha je laa. aku pon beli la 3 tiket baru utk esok. total rm 74.10.. pergh naseb abik aku bawak duit spare. yg sedihnya kan, duit yg aku guna tu sbenarnye duit first gaji aku jadi waitress mase agung dtg hari tu.. aku syg sgt nak guna :(

tp ape boleh buat aku x bawak duit laen dah. lepas beli, aku kol kakak aku and inform kan kat dia. aku pon cter skali pasal beli tiket baru tu. lepas tu kan, you know what.. dia maki2 aku. shit lah. penat2 aku jalan punya jauh nak keluar dari u ni, dia boleh nak maki2 aku. duit aku pon dah habis semta2 nak balik manjung. duit staf la, LRT la., dia x pikir.. arghhhhhhhhhhhhhh... BENGANGNYAAA!!!

dan baru je td,(pukul 5.30) mcm tu, si nipon ngn pie bgtaw aku yg CO deme si cine bukit babeng tu dah bagi kebenaran utk deme balik mlm nie for those yg dah beli tiket. sial la, puihhh!!! siyes aku mental gile ari ni.
dengan kene makinya, tak larat, sakit tekak, arghhhhhh.

aku tak suka kadet. alhamdulillah aku tak dapat kadet. hidup kadet mmg x teratur. aku rase kalau aku ni kadet mesti skarang aku dah ada kat TANJUNG RAMBUTAN.

byk pulak aku membebel hari ni. penat dah. sory lah sebab aku banyak mencarut dlm entry kali ni. sakit hati derr.. sekian, assalamualaikum

No comments:

Post a Comment