Blogger Layouts
Double Scoop Ice Cream Double Scoop Ice Cream

Friday, October 28, 2011

first time experience :(

Assalamualaikum w.b.t

hari ni kan ade bende buruk berlaku kat aku..
tak sangke leh jadi mcm tu je dalam sekelip mate..

ptg tadi mase basuh baju secare x sngaje nye kaki anis tersepak penghadang sampah yg ade kat dlm bilik air tu.. darah keluar dgn sgt byk.. smpai aku rase mcm nak pengsan je td.
pedih sgt2 time tu ALLAH swt je yg taw..

aku sgt2 terharu dgn kawan2 aku sebab deme sgt caring pasal aku. sume dtg kat bilik basuh nak bantu aku. ade yg tolong basuh kan lantai kat lua yg penuh dgn darah aku..
tengs a lot kawan :')

then, penyelia asrma bawak aku pegi RSAT(Rumah Sakit Angkatan Tentera).
kat sane, jari aku kene jahit. saat pranita tu bgtaw aku yg jari aku kene jahit tanpa ubat bius.. gulp... takot nye time tu.. aku lemah gile time tu.. nak nangis sgt, tp aku malu. aku kene kuat! upnm weyh, kene la kental..

mase time staf tu nak jahit kan, aku rse mcm.. mcm.. nak jerit sgt2 panggil name org2 yg aku syg.. mak, abah, nad, kawan2.. tade spr ngn aku time tu.. sedihhh :'(

cik kembang pulak dah balik, aku xtaw nak mintk tlg kat mmbe2 yg laen kalo aku nk buat pape... linda, nape la ko balik.. isk3..

skarang ni pulak, aku tak leh tido sebab darah x berhenti2 kua ..

nie la jahitan yg anis kne.. and know, it become worst !



No comments:

Post a Comment